
Descubre que tarifa se adapta mellor a ti:
Que tipo de enerxía necesitas?
Gas
Necesito servizo de gas
Luz + Gas
Necesito enerxía eléctrica e gas
Onde queres a enerxía?
Fogar
Na miña vivenda habitual
Negocio
No meu negocio ou empresa
Para ofrecerche a mellor tarifa personalizada, necesitamos saber se xa tes enerxía :
Si, xa teño luz
Teño a electricidade xa funcionando
Non teño luz
Necesito que me dean de alta
Si, xa teño gas
Teño o gas funcionando
Non teño gas
Necesito que me dean de alta

Non teño instalación de luz
Necesito que me dean de alta
Ponche en contacto cun instalador de Naturgy autorizado ou coa túa distribuidora. Facilitaráseche un orzamento e realizarase a instalación. Coa documentación proporcionada xa poderás iniciar o proceso de contratación online para dar de alta a subministración. Para máis información, accede aquí.

Non teño instalación de gas
Necesito que me dean de alta
Ponche en contacto cun instalador de Naturgy autorizado ou coa túa distribuidora. Facilitaráseche un orzamento e realizarase a instalación. Coa documentación proporcionada xa poderás iniciar o proceso de contratación online para dar de alta a subministración. Para máis información, accede aquí.


Non teño instalación de luz nin gas
Necesito que me dean de alta
Ponche en contacto cun instalador de Naturgy autorizado ou coa túa distribuidora. Facilitaráseche un orzamento e realizarase a instalación. Coa documentación proporcionada xa poderás iniciar o proceso de contratación online para dar de alta a subministración. Para máis información, accede aquí.

Non teño instalación de luz
Necesito que me dean de alta
Ponche en contacto cun instalador de Naturgy autorizado ou coa túa distribuidora. Facilitaráseche un orzamento e realizarase a instalación. Coa documentación proporcionada xa poderás iniciar o proceso de contratación online para dar de alta a subministración. Para máis información, accede aquí.
Si teño instalación de gas
Teño o gas xa funcionando
Podes continuar contratando online o gas

Non teño instalación de gas
Necesito que me dean de alta
Ponche en contacto cun instalador de Naturgy autorizado ou coa túa distribuidora. Facilitaráseche un orzamento e realizarase a instalación. Coa documentación proporcionada xa poderás iniciar o proceso de contratación online para dar de alta a subministración. Para máis información, accede aquí.
Si teño instalación de luz
Teño a electricidade xa funcionando
Podes continuar contratando online a luz
Renuncia á aplicación do bono social
Mediante a aceptación do presente documento, como titular do contrato de subministración de enerxía eléctrica cunha comercializadora de referencia:
RENUNCIO expresamente á aplicación do bono social e por tanto, renuncio ao correspondente desconto na factura sobre o prezo voluntario para o pequeno consumidor (PVPC) á que tería dereito se eu, ou a miña unidade familiar, cumprise algún dos requisitos seguintes:
– Cumprir os limiares de renda establecidos, tendo en conta a posible concorrencia das circunstancias especiais que aumentan devanditos limiares (discapacidade recoñecida igual ou superior ao 33%, condición de violencia de xénero, condición de vítima de terrorismo).
– Estar en posesión do título de familia numerosa.
– Ser pensionista, ou que todos os membros da miña unidade familiar o sexan, do Sistema da Seguridade Social por xubilación ou incapacidade permanente, percibindo a contía mínima vixente en cada momento.
Coñeces o teu consumo?
Consulta nunha factura a información do teu consumo anual
Si, coñezo o meu consumo anual
Non coñezo o meu consumo anual
Introduce o teu CUPS
Informa o teu CUPS para que podamos asesorarche a mellor tarifa
CUPS de Luz
CUPS inválido
Non puidemos atopar o teu consumo
CUPS de Gas
CUPS inválido
Non puidemos atopar o teu consumo
Información CUPS
O CUPS é o Código Universal de Punto de Subministración e é a identificación da túa instalación. É un código de entre 20 e 22 caracteres que comeza polo indicativo do país 'ES'. Consulta a túa factura actual para localizar este código e escríbeo sen espazos.
Podes encontrar o CUPS na cara ou no dorso da túa factura, na sección de datos de cliente ou datos relacionados coa túa subministración.
Exemplo 1
Datos de oferta
Exemplo 2
Datos relacionados coa túa subministración
¿O teu consumo é maior a 7000 kWh/ano?
Podes chamarnos o 900 649 250 onde poderemos asesorarte e recomendarche as mellores opcións.
Podes consultar coa túa factura actual
Na túa factura actual podes encontrar o dato do teu consumo no período de facturación, que deberás extrapolar para obter o consumo anual
- EDP
- Endesa
- Iberdrola
- Repsol
De acordo co previsto no RD 897/2017, do 6 de outubro, informámoslle que, en caso de estar acollido ao PVPC e non ser perceptor do bono social, a subscrición do presente contrato impedirá a aplicación do bono social no caso de que Vde. cumprise os requisitos para ser perceptor do mesmo.
Se es beneficiario do bono social feixe clic aquí.